Polityka prywatności w serwisie idealnyrodzicnieistnieje.pl

 

 

Właścicielem i administratorem serwisu Idealnyrodzicnieistnieje.pl jest P. H. U. Kamil Nowak, przy ul.Podwale 45, NIP 5472075396, REGON 242900383.

Ochrona prywatności w Internecie jest dla Idealnyrodzicnieistnieje.pl bardzo ważną sprawą, dlatego też gwarantuje bezpieczeństwo Twoich danych przekazywanych podczas korzystania z serwisu Idealnyrodzicnieistnieje.pl, szczególnie podczas składania zamówień.

W sposób szczególny szanujemy prywatność każdej osoby, która odwiedza nasze strony internetowe. Jakiekolwiek informacje zebrane na Twój temat będą użyte do wykonania usługi, którą zamówiłeś oraz do poprawy jakości naszych usług. Powyższe cele realizujemy poprzez odpowiednie wykorzystanie i ochronę informacji.

Dajemy Użytkownikom naszego serwisu możliwość wyboru, czy i w jakim zakresie chcą korzystać z naszych usług i udostępniać o sobie informacje.

Zapewniamy bezpieczeństwo danych osobowych naszych Użytkowników, stosując środki ochrony fizycznej, organizacyjnej oraz sprzętowej niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzanych Danych osobowych. Zapewniamy środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.

 

Dlaczego przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do:

  • zawierania transakcji;
  • dokonywania wysyłki zamówionych przez Ciebie produktów;
  • obsługi reklamacji oraz zwrotów;
  • obsługi zapytań i zgłoszeń, które do nas kierujesz;
  • zarządzanie bezpieczeństwem transakcji;
  • zapewnienie najlepszej obsługi klienta.

 

Przetwarzamy też Twoje dane osobowe w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Idealnyrodzicnieistnieje.pl, którym jest:

  • zapewnienie usług płatniczych,
  • windykacja należności; prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych,
  • zapewnienie należytego przestrzegania przepisów prawa podatkowego oraz przepisów o rachunkowości,
  • zapewnienie bezpieczeństwa dokonywania transakcji, w tym zapobieganie popełnianiu przestępstw,
  • prowadzenie analiz statystycznych,
  • przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych, oraz zapewnienie rozliczalności (wykazania spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa),
  • organizacja konkursów, akcji promocyjnych, budowanie programów lojalnościowych i partnerskich.

 

Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych, pozwoli nam na przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu:

  • zapisywania danych w plikach cookies, gromadzenia danych ze stron www i aplikacji mobilnych;
  • organizacji akcji promocyjnych i konkursów;
  • wysyłanie do Ciebie informacji w postaci newslettera.

 

Udzieloną Idealnyrodzicnieistnieje.pl zgodę na przetwarzanie danych osobowych, możesz wycofać w dowolnym momencie w tak łatwy sposób jak ją wyraziłeś, możesz również skontaktować się z Idealnyrodzicnieistnieje.pl za pośrednictwem dowolnych środków komunikacji. Twoje dane będą przetwarzane przez Idealnyrodzicnieistnieje.pl do czasu wycofania zgody.

 

Dlaczego potrzebujemy Twoich danych osobowych?

Wymagamy podania przez Ciebie danych osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Tobą, a tym samym umożliwić nam:

  • bezpośredni kontakt z Tobą;
  • informowanie Cię o przebiegu realizacji zamówienia;
  • informowanie Cię o wysyłce zamówienia;
  • informowanie Cię o przebiegu postępowania reklamacyjnego, obsługi zwrotu;

W tym celu będziemy potrzebować Twój email, adres miejsca zamieszkania, oraz numer telefonu.

 

Twoje uprawnienia wobec Idealnyrodzicnieistnieje.pl w zakresie przetwarzanych danych?

Idealnyrodzicnieistnieje.pl gwarantuje spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj.

  • prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych – jeżeli Twoje dane są niepoprawne lub niekompletne lub też nie są niezbędne dla Idealnyrodzicnieistnieje.pl albo wycofasz swoją zgodę na przetwarzania;
  • prawo ograniczenia ich przetwarzania Twoich danych – na czas wyjaśnienia, korekty, wniesienia sprzeciwu – nie usuniemy Twoich danych, a jedynie ograniczymy ich przetwarzanie;
  • prawo do ich przenoszenia;
  • prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych;
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzoru w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Możesz w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych dla celów marketingu bezpośredniego, jeśli przetwarzanie odbywa się w związku z uzasadnionym interesem administratora.

 

Udostępnienie Twoich danych osobowych

Dbamy w szczególny sposób o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych, dokonując należytej staranności aby Twoje dane były bezpieczne. Niemniej jednak dla Twojej wygody korzystamy z wielu nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań technicznych, które umożliwiają Tobie wygodę zakupów, a nam właściwą obsługę klienta. W tym część Twoich danych osobowych udostępniamy podmiotom płatniczym, podmiotom wspierającym usługi pocztowe, kurierskie, logistyczne, usługi audytowe i konsultingowe, promocje marketingowe, a także organom publicznym zajmującym się ściganiem nadużyć oraz przestępstw, oraz kontrolą skarbową.

 

Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe przechowujemy nie dłużej niż są one potrzebne dla właściwej jakości obsługi i w zależności od trybu i celu ich pozyskania przechowujemy je:

  1. Zawarcie umowy – na czas jej trwania oraz po jej zakończeniu w celach:
    1. dochodzenia roszczeń związanych ze zrealizowaną umową;
    2. realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych;
    3. zapobiegania nadużyciom lub przestępstwom;
    4. statystycznych i archiwizacyjnych.
  2. Działania marketingowe – na czas trwania umowy, udzielenia odrębnej zgody na przetwarzanie takich danych – do czasu zakończenia działań związanych z obsługą transakcji, wniesienia przez Ciebie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania lub wycofania zgody.
  3. Działania okołosprzedażowe i promocyjne – np. konkursy, akcje promocyjne – na czas trwania i rozliczenia takich akcji.
  4. Działalność operacyjna – do czasu przedawnienia obowiązków nałożonych przez Rozporządzenie RODO oraz odpowiednie przepisy krajowe, celem wykazania rzetelności w przetwarzaniu danych osobowych.